Geoblog.pl    agatamaciek    Podróże    Wyprawa do Belgradu :)    Akademik

Akademik

Serbia
Serbia, Belgrad

Akademik, w którym mieszkamy w rzeczywistości jest internatem, który pełni w czasie wakacji funkcje hotelu. Pokoje są tu czteroosobowe, ale mieszkamy w nich po 2, 3 osoby. Pokoje są ładne, mają malutkie łazienki i balkoniki, na których można suszyć pranie. Przy wejściu głównym stoją dwa drewniane stoły i kilka ławek. Jest do miejsce, w którym studenci spotykają się wieczorami. Zawsze jest miła atmosfera, świeże powietrze i bardzo dobre humory. W holu akademika znajdują się wygodne pufy, stoliki, automat z kawą i recepcja. Tam można łączyć się bezprzewodowo z Internetem (56Mb/s), toteż jest również miejscem regularnych spotkań. Generalnie w pokojach dostępu do sieci nie ma, gdyż zasięg Interetu w holu jest za mały, ale nasz kolega trochę zakombinował, więc w naszym pokoju dostęp do sieci jest (1Mb/s, ale zawsze). Wprowadzając się dostaliśmy poszwy na poduszki oraz po dwa prześcieradła. Tutaj nikt latem nie powleka koców czy kołder poszwami, gdyż nawet pod samym prześcieradłem bywa za gorąco.
Podsumowując powiem, że ogóle wrażenia z akademika są bardzo dobre.

Dane praktyczne:
DOM UČENIKA SREDNJE ŽELEZNIČKE ŠKOLE,
11000 Beograd
Zdravka Čelara 14
tel. 011/2072-602
cena noclegu prawdopodobnie 12 euro

PS. Ciekawostka z innej beczki – znaleźliśmy w sklepie polskie ciastka HIT firmy Bahlzen w cenie 18zł za paczkę :)